Klik Di sini..

Friday, March 4, 2011

Konvokesyen JKE kali ke13 2011

"aku dah konvo...hahahaha...."



Aku baru je lepas meraikan majlis konvokesyenku dengan mendapat sekeping diploma dalam bidang kejuruteraan elektronik. Alhamdulillah..turut hadir bersamaku hanya mak aku. ok kat sini aku nak tunjuk lah gambar-gambar aku dan rakan-rakanku masa konvo yang di snap oleh beberapa photographer yang aku tak tau nak ceritakan..haha..




























Ada something yang aku nak complain kat sini. Aku ada buat gambar dengan satu group yang memberi servis mengambil foto untuk satu family dengan single. Yang tak berapa puas hati tu, background tak cantik. Aku tak sedar masa nak ambil gambar tu. sedar bila gambar dah siap n tgk kat rumah background hancur. tak pro lansunglah, harap je kamera mahal. Patut pun takde org dtg gerai dia. Jadi apa yang aku lakukan aku edit sendiri background dia.

tgk lh, background kedut kt bwh. mnyesal aku..huhu

yang ni nmpk sgt senget..huhu..sedih lg..mnyesal kuasa dua...

ni gmbo yg aku dh edit ambi dri gmbo kt atas tukar background n tmbh banner kt bwh. bright kn skit muka. guna Adobe Photoshop CS5.


TAHNIAH KAWAN-KAWAN SEMUA KHAS UNTUK MEMBERS DKE 6A DAN MEMBERS BACTH JAN2010..semoga korg akan lebih maju dan berjaya di masa hadapan..-fiq

3 comments:

  1. tenkiu sapik..selamat maju jaya sume~
    hanya 1 pintaku.. jemput la aku bile korg kawen hahaha.. klu2 ade yg nk wat reunion roger2 aku keyh~ ^^

    ReplyDelete
  2. maceh byk2..gud luck for ur life..
    jgn lupe ajak aku lau ade kumpul2 satu klas okeh..

    ReplyDelete