Klik Di sini..

Sunday, February 13, 2011

X men : First Class


"huhu..hati gundah gulana.."

Salam perpaduan members..just nak share je kat sini. Aku seorang penggemar filem - filem sains fiksyen. Banyak juga lah filem 'owang putih' yang aku pernah tonton. Juga tak terlepas filem yang berkaitan dengan super hero. Bukan bermaksud aku minat menonton filem super hero yang tak masuk akal ni, tak berfikiran matang dan tak suka tengok cerita yang berkaitan dengan fakta. Dokumentari yang ada kat astro macam Discovery Channel, National Geographic pun aku minat juga.

Tadi masa buka akaun Youtube aku, ada new video yang baru post hari ini di Youtube. X-men : First Class. wah, ni mesti best. Just triller je. Dari video ni aku dapat rumuskan yang ini filem adalah prequel dari filem sebelum ini. Mengisahkan bagaimana asal usul persahabatan antara professor X dengan Magnito yang suatu masa dahulu sebelum Xmen ditubuhkan, mereka bersatu dalam menentang musuh negara.

Sebenarnya X men ni bukan lah jenis super hero yang aku minat. Aku minat menonton semua jenis movie - movie yang berkaitan dengan super hero sebab aku suka tengok effect - effect yang mereka buat supaya nampak real. Memang real. Filem super hero sekarang dah tak macam super hero dulu lagi. Ada yang shoot kat dalam studio kecil je dah nampak macam gempak. Itulah sebab aku kadang - kadang teruja nak menonton. Bukan sebab teruja ada power hebat tapi teruja sebab effect yang mereka buat sangat hebat. Ini sedikit triller yang ada di youtube..OK, nantikan filem Xmen : First Class di pawagam berhampiran anda.


No comments:

Post a Comment